Založ si blog

Archív: apríl, 2013

Tradície ako podstata národa

Nedávno môj pobyt v Seville prekročil dĺžkou 2 mesiace a ja som mala medzitým dostatok času zabývať sa tu a spadnúť do každodenného stereotypu. Okrem chodenia do školy a na španielsky kurz, alebo občas nejaký výlet mimo mesta, či párty, som mala to šťastie, že som mohla zažiť dve rýdzo španielske fiesty.

Pokračovanie článku

Rozdiely, ktoré oku Slováka v Seville neuniknú

Nakoľko som v Španielsku už vyše 2 mesiace, všimla som si veľa odlišnosti v každodennom živote Španielov, ako aj ľudí, ktorí tu prišli žiť zo zahraničia. Samozrejme je to spôsobené inými zvykmi, tradíciami, rozdelením dňa a mnohými ďalšími faktormi. Niekedy sú to len maličkosti, inokedy je to vec priam bijúca do očí. Zhrniem tie najčastejšie, alebo […]

Pokračovanie článku
793. deň: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

793. deň: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6170x
Priemerná čítanosť článkov: 1543x

Autor blogu

Kategórie